Оплата Гарантія та обмін

ОПЛАТА

Просимо Вас при оплаті онлайн попередньо зв'язатися з нами для уточнення наявності!

При покупке товаров в нашем магазине, Вы можете воспользоваться такими вариантами оплаты:

  • Готівкою кур'єру при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком кур'єру через додаток Вашого банка при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком on-line з сайта через систему LiqPay;
  • Готівкою у відділенні НП при отриманні товара на умовах НП (або по окремій домовленності з нами).
  • Безготівковим розрахунком по реквізитах ПРИВАТБАНК або МОНОБАНК
  • У всіх випадках Ви отримаєте платіжний документ, що засвідчує факт оплати та потрібен у випадку обміну / повернення товару(см. про гарантию).

  
Шановні поціновувачі якісного звуку та відео!
Ми робимо усе можливе, щоб техніка класу Hi-Fi та відео техніка преміум класу стала доступна всім!

Оплата частями от ПриватБанка!

  • Выберите товар и положите его в корзину.
  • Перейдите к оформлению заказа
  • Зарегестрируйтесь
  • Выберите способ доставки
  • Выберите способ Оплаты - Оплата частями
  • Потвердите заказ
  • Все следующие дествия Вы будете выполнять на сайте ПриватБанка, куда Вы попадете автоматически. Просто следуйте инструкциям.                                    
оплата частинами

Тарифная сетка на сайте ПриватБанка Оплата частями. Консультацию по процедуре, специальных ценах, количестве частей Вы можете получить в нашем магазине.

Покупка частями от МоноБанка!

  • Оберіть товар та покладіть його в кошик. В способах оплати оберіть будь-який, окрім ОЧ від Привату. Можна скористатися Замовленням в 1 клік.
  • Вкажіть в коментарі "Покупка Частинами Монобанк"
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати будь-який ОКРІМ ОЧ від ПриватБанку
  • Ми оформимо Вашу Покупку Частинами в Монобанку відразу після отримання замовдення.
  • Підтвердить Вашу Покупку Частиами через додаток МОНОБАНКу.                      


Ознайомитись з тарифною сіткою та умовами Ви можете на сайті МоноБанку.

ГАРАНТІЯ ТА ОБМІН (повернення)

Весь ассортимент товара, представленный в нашем магазине, является официальным и обеспечивается гарантийным и послегарантийным обслуживанием! В большинстве случаев гарантия составляет 12 месяцев. Есть приятные исключения, как, например, видеопроекторы Panasonic - гарантия 36 месяцев!   denon-warranty 


На некоторые бренды Вы получаете оригинальный гарантийный талон либо фирмы-производителя (Sony, Epson, Pnasonic и др) либо официального импортера (Yamaha, Denon, Marantz и др.) На многие бренды, в основном акустические, гарантией служит товарный чек и гарантийная карта Топаз-Электро, что может подтвердить сервисный центр, который этот бренд обслуживает. Более детальную информацию, Вы всегда можете уточнить у нас при выборе товара.

  • Просимо наших покупців проявити свідомість і НЕ ОНОВЛЮВАТИ таку техніку як АВ ресивери on-line, не переконавшись у стабільності інтернет підключення! Найменший збій при цій процедурі може привести до програмного збою.
  • Також просимо звернути увагу на стабільність роботи вашої електромережі. Якщо є сумніви, чи варто скористатися мережевими фільтрами, стабілізаторами і т.п.
  • Якщо Ви виявили, що придбаний Вами товар не працює коректно відразу (протягом 3-х днів після покупки) він підлягає поверненню або обміну. Це ж справедливо і для 14 днів, але все ж перевіряйте товар відразу! Якщо у Вас немає такої можливості, попередьте нас, будь ласка.
  • Хочемо звернути ОСОБЛИВА УВАГА на поняття "коректно". Це робота відповідно до заявлених виробником характеристиками. Тобто якщо заявлено відтворення формату 4К з частотою кадру 24 і 30 кадрів в секунду, це означає, що частота 60 кадрів не буде відтворюватися коректно, те саме справедливо для файлових систем FAT32, NTFS! Ми завжди надамо консультацію по цих питаннях, та надамо мануали.
  • Якщо куплена Вами акустика не звучить належним чином (не рахуємо варіант з непрацюючим взагалі динаміком), не поспішайте з рішенням про повернення, скоріше за все є кілька чинників, які посприяли цьому: 1. акустично непідготовлена ​​кімната, 2. неякісний носій. 3. неякісне зняття і перетворення сигналу носія, 4. Підключений в протифазі акустичний кабель тощо
  • Ось чому ми не просто продаємо товари, представлені в нашому магазині, а даємо повну консультацію за всіма компонентами домашнього кінотеатру і стерео системи.
  • У деяких випадках обміну підлягає товар протягом усього гарантійного терміну, наприклад вихід з ладу динаміків навушників, але при цьому має бути висновок сервісного центру про те, що це результат заводського браку.
  • Якщо товар ламається протягом гарантійного терміну, він підлягає безкоштовному ремонту.
  • Ми дуже просимо наших потенційних клієнтів не робити дорогих покупок для "прослушки". Якщо є необхідність ознайомитися з можливостями аудіо техніки, ми постараємося надати Вам таку можливість.
  • Заяви "НЕ ЗВУЧИТЬ", "НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ЗВУЧИТЬ" і т.п. через кілька днів використання придбаної техніки, тобто техніка була у вжитку не є підставою для повернення. (Закон про захист прав споживачів, Стаття 9).
  • Можливі компроміси:
  1. Обмін на аналогічну техніку з доплатою, якщо вона дорожча
  2. Повернення грошових коштів з утриманням 10% за використання техніки, тому що в подальшому вона буде продаватися зі знижкою, що не нова.