Оплата Гарантія та обмін

ОПЛАТА

  • Готівкою кур'єру при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком кур'єру через додаток Вашого банка при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком on-line з сайта через систему LiqPay; (тимчасово на паузі)
  • Готівкою у відділенні НП при отриманні товара на умовах НП (або по окремій домовленності з нами).
  • Безготівковим розрахунком по реквізитах ПРИВАТБАНК або МОНОБАНК
  • У всіх випадках Ви отримаєте платіжний документ, що засвідчує факт оплати та потрібен у випадку обміну / повернення товару(см. про гарантию).

Просимо Вас при оплаті онлайн впевнетися в наявності товару, зв'язавшись з нами зручним для Вас способом.


ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ ВІД ПРИВАТБАНКУ

  • Выберите товар и положите его в корзину.
  • Перейдите к оформлению заказа
  • Зарегестрируйтесь
  • Выберите способ доставки
  • Выберите способ Оплаты - Оплата частями
  • Потвердите заказ
  • Все следующие дествия Вы будете выполнять на сайте ПриватБанка, куда Вы попадете автоматически. Просто следуйте инструкциям. 
  • Тарифная сетка на сайте ПриватБанка Оплата частями. Консультацию по процедуре, специальных ценах, количестве частей Вы можете получить в нашем магазине.   
оплата частями Приват банк

ПОКУПКА ЧАСТИНАМИ ВІД МОНОБАНКУ
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік.
  • Вкажіть в коментарі "Покупка Частинами Монобанк"
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати будь-який ОКРІМ ОЧ від ПриватБанку
  • Ми оформимо Вашу Покупку Частинами в Монобанку відразу після отримання замовлення.
  • Підтвердить Вашу Покупку Частиами через додаток МОНОБАНКу.   
  • Ви можете зв'затися з нами будь-яким способом і зробити замовлення через спеціаліста.   
  • Ознайомитись з тарифною сіткою та умовами Ви можете на сайті МоноБанку.              


ГАРАНТІЯ ТА ОБМІН (повернення)

Весь асортимент товарів, запропонованих в нашому магазині є офіційним!

Та забеспечується гарантійним та післягарантійним обслуговуванням! В більшості випадків гарантійний термін складає 12 місяцівв. Є приємні виключення, як, наприклад, відеопроектори Panasonic - гарантія 36 місяців!  

На некоторые бренды Вы получаете оригинальный гарантийный талон либо фирмы-производителя (Sony, Epson, Pnasonic и др) либо официального импортера (Yamaha, Denon, Marantz и др.) На многие бренды, в основном акустические, гарантией служит товарный чек и гарантийная карта Топаз-Электро, что может подтвердить сервисный центр, который этот бренд обслуживает. Более детальную информацию, Вы всегда можете уточнить у нас при выборе товара.

Нижче посилання для реєстрації розщиренної гарантії для бренду DENON.

denon-warranty

  • Просимо наших покупців проявити свідомість і НЕ ОНОВЛЮВАТИ таку техніку як АВ ресивери on-line, не переконавшись у стабільності інтернет підключення! Найменший збій при цій процедурі може привести до програмного збою.
  • Також просимо звернути увагу на стабільність роботи вашої електромережі. Якщо є сумніви, чи варто скористатися мережевими фільтрами, стабілізаторами і т.п.
  • Якщо Ви виявили, що придбаний Вами товар не працює коректно відразу (протягом 3-х днів після покупки) він підлягає поверненню або обміну. Це ж справедливо і для 14 днів, але все ж перевіряйте товар відразу! Якщо у Вас немає такої можливості, попередьте нас, будь ласка.
  • Хочемо звернути ОСОБЛИВА УВАГА на поняття "коректно". Це робота відповідно до заявлених виробником характеристиками. Тобто якщо заявлено відтворення формату 4К з частотою кадру 24 і 30 кадрів в секунду, це означає, що частота 60 кадрів не буде відтворюватися коректно, те саме справедливо для файлових систем FAT32, NTFS! Ми завжди надамо консультацію по цих питаннях, та надамо мануали.
  • Якщо куплена Вами акустика не звучить належним чином (не рахуємо варіант з непрацюючим взагалі динаміком), не поспішайте з рішенням про повернення, скоріше за все є кілька чинників, які посприяли цьому: 1. акустично непідготовлена ​​кімната, 2. неякісний носій. 3. неякісне зняття і перетворення сигналу носія, 4. Підключений в протифазі акустичний кабель тощо
  • Ось чому ми не просто продаємо товари, представлені в нашому магазині, а даємо повну консультацію за всіма компонентами домашнього кінотеатру і стерео системи.
  • У деяких випадках обміну підлягає товар протягом усього гарантійного терміну, наприклад вихід з ладу динаміків навушників, але при цьому має бути висновок сервісного центру про те, що це результат заводського браку.
  • Якщо товар ламається протягом гарантійного терміну, він підлягає безкоштовному ремонту.
  • Ми дуже просимо наших потенційних клієнтів не робити дорогих покупок для "прослушки". Якщо є необхідність ознайомитися з можливостями аудіо техніки, ми постараємося надати Вам таку можливість.
  • Заяви "НЕ ЗВУЧИТЬ", "НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ЗВУЧИТЬ" і т.п. через кілька днів використання придбаної техніки, тобто техніка була у вжитку не є підставою для повернення. (Закон про захист прав споживачів, Стаття 9).
  • Можливі компроміси:
  1. Обмін на аналогічну техніку з доплатою, якщо вона дорожча
  2. Повернення грошових коштів з утриманням 10% за використання техніки, тому що в подальшому вона буде продаватися зі знижкою, що не нова.