Оплата Гарантія Повернення / Обмін

ОПЛАТА

  • Готівкою кур'єру при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком кур'єру через додаток Вашого банка при отриманні;
  • Безготівковим розрахунком on-line з сайта через систему LiqPay; 
  • Готівкою у відділенні НП при отриманні товара на умовах НП (або по окремій домовленності з нами).
  • Безготівковим розрахунком по реквізитах ПРИВАТБАНК, МОНОБАНК, Sense Банк, Універсал Банк, А-Банк на ФОП
  • Можливий безготівковий розрахунок на ТОВ з ПДВ (по домомвленості)
  • У всіх випадках Ви отримаєте платіжний документ, що засвідчує факт оплати та потрібен у випадку обміну / повернення товару(см. про гарантию).
  • Ознайомтеся з нашою ДИСКОНТНОЮ ПРОГРАМОЮ

Просимо Вас при оплаті онлайн впевнетися в наявності товару, зв'язавшись з нами у зручний для Вас спосіб.


ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ ВІД ПРИВАТБАНКУ

  • Оберіть товар та покладіть його в кошик
  • Перейдіть до оформлення замовлення
  • Зарегестрируйтесь
  • Оберіть бажаний спосіб доставки
  • Оберіть способ оплати - Оплата частинами
  • Підтвердіть замовлення
  • Усі наступні кроки Ви будете виконувати на сайті Приват Банку, куда Ви перейдете автоматично. Просто следуйте инструкциям. 
  • Консультацію по процедурі, спеціальних цінах, кількості можливих платежів Ви можете отримати в нашому магазині.   
оплата частями Приват банк

ПОКУПКА ЧАСТИНАМИ ВІД МОНОБАНКУ 
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік.
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати "Покупка в розстрочку від МОНОБАНКУ, Sense БАНКУ та інші
  • Вкажіть в коментарі "МОНОБАНК".
  • Ми оформимо Вашу Покупку Частинами в Монобанку відразу після отримання замовлення і дзвінка Вам.
  • Підтвердить Вашу Покупку Частиами через додаток МОНОБАНКу.   
  • Ви можете зв'затися з нами будь-яким способом і зробити замовлення через спеціаліста.   
  • Інформація про істотні характеристики продукту та попередження розміщені на сайті продукту chast.monobank.ua             


ЛЕГКА РОЗСТРОЧКА ВІД SENSE BANK
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік.
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати "Покупка в розстрочку від МОНОБАНКУ, Sense Bank.
  • Вкажіть в коментарі "Sense Bank".
  • Ви отримаєте дзвінок нашого фахівця.
  • Ми оформимо Вашу розстрочку відразу після отримання замовлення через ПО банка.
  • Підтвердіть Вашу Покупку після отримання СМС від Sense Bank з кодом.  
  • Ви можете зв'затися з нами будь-яким способом і зробити замовлення через спеціаліста. 
  • Переглянути умови Ви можете на сайті Sense Bank   
розстрочка від Сенс банку

ПЛАТИ ЧАСТИНАМИ ВІД А БАНКУ
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік.
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати "Покупка в розстрочку від МОНОБАНКУ, Sense Bank, А Банку
  • Вкажіть в коментарі "А Банк".
  • Ви отримаєте дзвінок нашого фахівця.
  • Ми оформимо Вашу розстрочку відразу після отримання замовлення через Бот банка. 
  • Ви можете зв'затися з нами будь-яким способом і зробити замовлення через спеціаліста. 
  • Переглянути умови Ви можете на сайті А Банку.     
розстрочка від А Банку

ПЛАТИ ЧАСТИНАМИ ВІД ПУМБ
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік.
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати "Покупка в розстрочку від МОНОБАНКУ, Sense Bank, А Банку, ПУМБ
  • Вкажіть в коментарі "ПУМБ".
  • Ви отримаєте дзвінок нашого фахівця.
  • Ми оформимо Вашу розстрочку відразу після отримання замовлення через Бот банка. 
  • Ви можете зв'затися з нами будь-яким способом і зробити замовлення через спеціаліста. 
  • З більш детальною інформацією щодо умов продукту, істотними характеристиками продукту та попередженнями можна ознайомитись за посиланням .     
розстрочка від пумб

РОЗСТРОЧКА ВІД OTP BANK до 200 000 грн на 24 місяці!
  • Оберіть товар та покладіть його в кошик або скористайтеся Замовленням в 1 клік
  • При оформленні через кошик, вкажіть спосіб оплати "Покупка в розстрочку від БАНКІВ ПАРТНЕРІВ"
  • Вкажіть в коментарі "OTP BANK"
  • Ви отримаєте дзвінок нашого фахівця та співробітника банку
  • Після підписання необхідних документів в банку, ми передамо Вам Вашу техніку
  • Ви можете зв'затися з нами у будь-який зручний спосіб, і ми оформимо замовлення замість Вас )) ! 
розстрочка від отп банку

ГАРАНТІЯ, ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН

Весь асортимент товарів, запропонованих в нашому магазині є офіційним!

Та забеспечується гарантійним та післягарантійним обслуговуванням! В більшості випадків гарантійний термін складає 12 місяцівв. Є приємні виключення, як, наприклад, відеопроектори Panasonic - гарантія 36 місяців!  

На деякі бренди Ви отримуєте оригінальний гарантійний талон або виробника (Sony, Epson та іш) або офіційного імпортера (Yamaha, Cambridge Audio, Audiotechnica, тощо). На більшість брендів гарантійним талоном служить товарний чек, видаткова накладна та гарантийная карта Топаз-Электро. Також в сучасному світі все більше застосовуються електронні гарантії, які передбачають реєстрацію серійного номера на відповідних ресурсах або покупцем, або продавцем. Повну інформацію по кожному окремому продукту Ви завжди можете отримати в нашому магазині.

Нижче посилання для реєстрації продукції та отримання розщиренної гарантії для брендів DENON, MARANTZ, DALI, ROTEL

розширена гарантія Denon

розширена гарантія на Marantz

розширена гарантія на DALI

розширена гарантія Bowers&Wilkins

гарантія Rotel

ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН

На нашому сайиі діє Закон України "Про захист прав споживачів". Споживач має право на повернення товару у 14-денний строк з моменту покупки, за умови, що товар зберіг усі свої яеісні характеристики та товарний вигляд.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку, видаткової накладної є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

У разі, якщо товар має заводський брак, що засвідчує сервісний центр, він буде обміняний на новий, або Вам будуть повернуті кошти.

Проте просимо ознайомитися з інформацією нижче, щоб запобігти непорозумінням.

  • Просимо наших покупців проявити свідомість і НЕ ОНОВЛЮВАТИ таку техніку як АВ ресивери on-line, не переконавшись у стабільності інтернет підключення! Найменший збій при цій процедурі може привести до програмного збою.
  • Також просимо звернути увагу на стабільність роботи вашої електромережі. Якщо є сумніви, чи варто скористатися мережевими фільтрами, стабілізаторами і т.п.
  • Якщо Ви виявили, що придбаний Вами товар не працює коректно відразу (протягом 3-х днів після покупки) він підлягає поверненню або обміну. Це ж справедливо і для 14 днів, але все ж перевіряйте товар відразу! Якщо у Вас немає такої можливості, попередьте нас, будь ласка.
  • Хочемо звернути ОСОБЛИВА УВАГА на поняття "коректно". Це робота відповідно до заявлених виробником характеристиками. Тобто якщо заявлено відтворення формату 4К з частотою кадру 24 і 30 кадрів в секунду, це означає, що частота 60 кадрів не буде відтворюватися коректно, те саме справедливо для файлових систем FAT32, NTFS! Ми завжди надамо консультацію по цих питаннях, та надамо мануали.
  • Якщо куплена Вами акустика не звучить належним чином (не рахуємо варіант з непрацюючим взагалі динаміком), не поспішайте з рішенням про повернення, скоріше за все є кілька чинників, які посприяли цьому: 1. акустично непідготовлена ​​кімната, 2. неякісний носій. 3. неякісне зняття і перетворення сигналу носія, 4. Підключений в протифазі акустичний кабель тощо
  • Ось чому ми не просто продаємо товари, представлені в нашому магазині, а даємо повну консультацію за всіма компонентами домашнього кінотеатру і стерео системи.
  • У деяких випадках обміну підлягає товар протягом усього гарантійного терміну, наприклад вихід з ладу динаміків навушників, але при цьому має бути висновок сервісного центру про те, що це результат заводського браку.
  • Якщо товар ламається протягом гарантійного терміну, він підлягає безкоштовному ремонту.
  • Ми дуже просимо наших потенційних клієнтів не робити дорогих покупок для "прослушки". Якщо є необхідність ознайомитися з можливостями аудіо техніки, ми постараємося надати Вам таку можливість.
  • Заяви "НЕ ЗВУЧИТЬ", "НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЯК ЗВУЧИТЬ" і т.п. через кілька днів використання придбаної техніки, тобто техніка була у вжитку не є підставою для повернення. (Закон про захист прав споживачів, Стаття 9).
  • Можливі компроміси:

  1. Обмін на аналогічну техніку з доплатою, якщо вона дорожча
  2. Повернення грошових коштів з утриманням 10% за використання техніки, тому що в подальшому вона буде продаватися зі знижкою, що не нова.