• -15 600,00 ₴
JVC LX-UH1
search
  • JVC LX-UH1
  • JVC LX-UH1
  • JVC LX-UH1
  • JVC LX-UH1
ОЧ

Покупка у розстрочку від Приват Банку, Монобанку, А-Банку, Сенс Банку, Пумбу від 3 до 24 платежів.
Оформлення проводиться через кошик. Клікніть на іконку, щоб перейти на сторінку з детальним описом процедури.

JVC LX-UH1

128 700,00 ₴
113 100,00 ₴ Заощаджуєте 15 600,00 ₴
Ми завжди до Ваших послуг

JVC LX-UH1 представляет собой проектор, предназначенный для домашнего использования, который обладает большой функциональностью и оснащен самыми новыми технологиями JVC. LX-UH1 имеет разрешение 4K Ultra High Definition (UHD) и использует новейшую технологию TRP DMD. 2000 люмен обеспечивают четкие изображения даже в незатемненных помещениях, а коэффициент контрастности 100 000:1 позволит создать детализированную и четкую картинку, обрабатыва

Кількість
Деталі вкажіть при оформленні

Повідомити мене коли ціну буде знижено

 

Наша Дисконтна програма

 

Приват Моно ПУМБ А-Банк до 24 міс

 

Безкоштовна доставка окрім наложки

 

Встановлення домашніх кінотеатрів

 

Гарантія та обмін

JVC LX-UH1 представляет собой проектор, предназначенный для домашнего использования, который обладает большой функциональностью и оснащен самыми новыми технологиями JVC. LX-UH1 имеет разрешение 4K Ultra High Definition (UHD) и использует новейшую технологию TRP DMD. 2000 люмен обеспечивают четкие изображения даже в незатемненных помещениях, а коэффициент контрастности 100 000:1 позволит создать детализированную и четкую картинку, обрабатывая самые атмосферные сцены ваших любимых фильмов или игр даже во время очень быстрых сцен. Благодаря мобильности проектора вы сможете легко устанавливать его в удобном для вас месте и устраивать незабываемые просмотры для гостей вашего дома. Создайте свой идеальный домашний кинотеатр с проектором JVC LX-UH1! LX-UH1B - черный корпус, LX-UH1W - белый корпус.

З журналу Salon AV

"Впровадження 4K у сферу домашніх розваг виявилося надзвичайно швидким. Для виробників телевізорів цей був більш-менш безболісним, адже, по суті. вони стали кроїти материнські підкладки на меншу кількість матриць зі збільшеним у чотири рази числом пікселів (або використовувати підкладки повністю), а розширити смугу пропускання тракту та вирішити деякі інші проблеми було непросто, але відеопроекторам такі прості арифметичні методи не працюють – заважає фізика.

Незговірлива наука

Розміри елементів, що формують окремі пікселі зображення, не можуть зменшуватися до нескінченності, є певна технологічна межа, нижче якої не можна опускатися. Наприклад, у технології DLP найменший обсяг мікродзеркал зараз – 5,4 мікрона. В інших технологіях дрібний елемент може бути меншим, але не важливо. Тому 4K-зображення реально отримати, використовуючи великі матриці (DLP 0,96” або D-ILA 0,69”), що неминуче призводить до збільшення габаритів об'єктива та самого проектора, а також його вартості, або ж застосовуючи метод зсуву, який дозволяють формувати зображення з роздільною здатністю 4K за допомогою компактних чіпів Full HD (1920 х 1080). Першою у використанні цього рішення, як ми пам'ятаємо, була JVC з її технологією e-Shift. Нещодавно схожа за принципом дії технологія з'явилася і у Texas Instruments, DLP XPR Technology, зокрема, вона реалізована в чіпсеті DLP470TE з матрицею діагоналлю 0,47” та фізичною роздільною здатністю 1920 х 1080.

Зауважимо принагідно, що кут повороту дзеркал цього чіпа збільшений зі звичайних 12 градусів до 17, що дозволило збільшити нативну контрастність системи. Саме на цьому чіпсеті побудований наш герой, JVC LX-UH1.

Зауважимо, що на ринку вже є й інші апарати на тому ж движку, але ми знаємо, що якість роботи проектора зовсім не визначається лише матрицею. Мені довелося бачити безліч пристроїв на тих самих DLP-чіпах, і показували вони зовсім по-різному.

Легкість незвичайна

Деякі фахівці засмутилися, дізнавшись, що найдоступніший 4K-проектор JVC побудований не на "рідному" двигуні з трьох матриць D-ILA. Щоб зрозуміти мотив відмови розробників від використання власної технології у бюджетній моделі, достатньо порівняти масу LX-UH1 та молодшого D-ILA-проектора DLA-X5900: 4,8 кг проти 15,4 кг! Габарити 135 x 333 x 332 мм проти 179 х 455 х 472 мм. І це при тому, що світловий потік у першого трохи більший: 2000 лм проти 1800 лм, хоча лампа у дорожчої моделі трохи потужніша. Чи здогадуєтеся, на що пішла «зникла» світлова потужність? На збільшення контрастності.

Відомо, що одночиповий DLP-движок менше за розмірами і масою, ніж тричіповий D-ILA, але одним цим різниця в «вагових категоріях» двох проекторів не пояснюється. Оскільки діагональ матриці менша, то й габарити об'єктива теж. До того ж і зум у нього скромніший: 1,6 проти 2,0. Ймовірно, і оптична схема простіше, а лінзи – із пластику (у чому, до речі, немає нічого поганого – зараз така оптика використовується навіть у серйозній знімальній апаратурі, оскільки із пластику легше робити лінзи складного профілю). Управління об'єктивом у LX-UH1 повністю ручне, а значить ще один «вантаж» з кількох електромоторів та приводного механізму відправляється за борт. Менше «заліза» – менша собівартість і ціна. І витрати на логістику також.

Великі справи

При своїх скромних габаритах LX-UH1 здатний багато на що. Світловий потік – 2000 ANSI, максимальна діагональ екрану – 200 дюймів, мінімальна – 60”. За таких або навіть великих розмірів екрана кіносеанси можна влаштовувати в частково освітленій кімнаті, що дозволяє використовувати пристрій замість телевізора. Звичайно, не дуже часто, хоча ресурс лампи у LX-UH1 не такий вже й малий: 10000 годин в економічному режимі і 4000 год при повній яскравості.

До речі, а що зараз у нас на ринку з телевізорами?

Приблизно за ті ж гроші, що коштує наш герой, можна придбати пристойний OLED-телевізор, але з діагоналлю лише 55”. Або звичайний LED, але більше – з екраном до 75”. Чи відчуваєте різницю з LX-UH1? Звичайно, до відеопроектор ще треба буде докупити цифрову ТВ-приставку, яку-небудь звукову систему (наприклад, саундбар) і, само собою зрозуміло, екран. Давайте збільшимо бюджет до 200 тисяч руб. і подивимося, який телевізор ми можемо дозволити за ці гроші. Ті ж 75”, але класом вищі. Звичайно, є зараз моделі з діагоналлю понад 100”, але й ціни на них відповідні – у діапазоні від 2,5 до 4 млн руб.

Ресурс лампи у LX-UH1 не такий малий: 10000 годин в економічному режимі і 4000 год при повній яскравості.

Як бачимо, стара ідея про проектор, як альтернативу великому телевізору, знову набула раціонального сенсу. Інша річ, що перегляд ТВ-програм на великому екрані – це, на мій погляд, абсурд. Ну, спортивні трансляції - ще куди не йшло.

Ну, серіали. Але це вже кіно, і саме воно є головним призначенням проектора, і заради нього можна піти на деякі незручності. Чи варто того саме з LX-UH1 – це мискоро дізнаємось.

Граємо гаму

Перегляд почав з фірмового демонстраційного збірника JVC, всі ролики там, природно, записані в 4K HDR, потім перейшов на останній “Tomb Raider” з Алісією Вікандер, також у 4K HDR, далі – затертий до дірок (на щастя, не буквально) Blu- ray “Casino Royal” – він нам потрібен, щоб подивитися, як проектор масштабує картинку Full РВ у 4K. До того ж перший епізод фільму чорно-білий, на ньому ми перевіримо, наскільки помітний «ефект веселки». Скажу відразу: помітний, особливо на тексті та краях контрастних об'єктів. Хоча на кольоровому матеріалі на нього можна взагалі не звернути уваги, а на відео з частотою кадрів 60 Гц стає практично непомітним. Загалом все, як і належить проектору на одному DLP-чіпі.

На зображеннях з дрібним текстом на краях кадру (наприклад, меню меню джерела) можна за великого бажання (якщо підійти впритул до екрана) виявити ледь помітні колірні ореоли. Найімовірніше, це хроматичні аберації об'єктива. Але якщо просто дивитись кіно, ви їх ніколи не побачите, тим більше на периферії кадру. Взагалі в епоху, коли всі мало не знімають смартфонами, звертати увагу на такі огріхи просто непристойно.

Найбільш приємна моєму оку картинка виходила в режимі «Природний» (Native), режим «Кіно» (Cinema) давав надто густі та насичені тони, загалом картинка здавалася темнішою. Хоча так вона більше схожа на те, що ми бачимо у комерційних кінотеатрах.

Якщо не влаштовують результати перемикання режимів, можна зайти в пункт меню ГАММА – за замовчуванням там встановлено значення 2.2, але можна вибрати будь-яке інше в межах від 1.8 до 2.6. Чим більше число, тим темніше зображення – так пояснюється в посібнику користувача. Звичайно, все насправді трохи складніше. Зате так зрозуміліше непідготовленим користувачам. Але найцікавіше в цьому пункті меню – це режими «Пріоритет контрастності» та «Пріоритет яскравості» – у першому зображення стає соковитішим і ефектнішим, у другому – світлішим і природнішим. Мені більше сподобалося у другому, але це справа смаку.

Незважаючи на явну бюджетність оптики, LX-UH1 показує виразну різницю між режимами 4K і Full HD - без системи Pixel Shifting картинка явно втрачає злитість і гладкість. Тобто технологія ефективна і особисто мені після порівняння більше не захотілося її відключати.

На великому екрані в 4K дуже добре видно візуальне убожество сучасних блокбастерів - це я про Tomb Raider, та й не тільки про нього - практично всі сучасні 4K-релізи виглядають на хороших відеопроекторах на рідкість посередньо: картинка синтетична, кольори смажені, помітні цифрові шуми. Після розкішних видів демонстраційної добірки все це особливо впадає у вічі. Схоже, багато сучасних релізів робляться в розрахунку на недорогі телевізори і на не дуже досвідчену публіку.

А ось старий «ламповий» фільм про Джеймса Бонда виглядав напрочуд приємно. Хоча і він знімався не під гарний відеопроектор. Наприклад, у першому чорно-білому епізоді чітко видно, що нарочита зернистість зображення зроблено комп'ютері – на старих проекторах Full HD цього помітно. Але всі інші, «нормальні» епізоди, включаючи епічний забіг будівельним майданчиком, показувалися чудово.

Шашечки чи їхати

Буду відвертим: добре пам'ятаю свої враження від багаторазово дорожчих проекторів із триматричними двигунами, і не хочу вселяти ілюзії ні собі, ні іншим. Звичайно, вони показують цікавіше. І якщо фінанси (і бажання) дозволяють, на проекторі краще не заощаджувати. Треба завжди тягнутися вгору і хапати те, до чого можете дотягнутися, а не нишпорити у себе під ногами. Але якщо грошей на топовий проектор немає, це не є приводом взагалі відмовлятися від домашнього кіно на великому екрані.

Своїх грошей LX-UH1, безперечно, коштує. І добре, що він з'явився. Якщо проводити паралелі з іншими сферами нашого життя, наприклад, з автомобілями, він подібний до добротного C-класу будь-якої з японських марок. Ні, не "Бентлі" і навіть не "Мерседес". Але до потрібного місця із високим рівнем комфорту довезе. І здатний зробити щасливим будь-якого любителя кіно, що вміє порівнювати свої претензії з можливостями.


Projection Technology DLP
Projection Chip size 0,47 inch
Number of Projection Chips 1
Native Resolution 1920 by 1080 Pixels
Electronic E-Shift Generation Да
Max Resolution 3840 by 2160 Pixels
Light source technology NSH
Number of Light sources 1 unit
Expecting Lifetime regular mode 4000
Expecting Lifetime save mode 10000
Color Wheel RGBRGB
Brightness Typical 2000 ANSI Lumen
Dynamic Contrast от 100000 до 1
Color Space REC 709
Model Name Regular Lens
Description Zoom Lens
Fix Lens Да
Lens include Да
Zoom Electrical or Mechanical Mechanic Manual
Focus Electrical or Mechanical Mechanic Manual
Aperture ratio F: от 1,8 до 0
Focal length f: 14,3mm to 22,9mm
Lens Ratio Factor 1,35:1 to 2,17:1
For Lens Type A: Regular Lens
A) Aperture ratio F: от 1,8 до 0
A) Focal length f: от 14,3мм до 22,9мм
A) Zoom Electrical or Mechanical mechanical
A) Focus Electrical or Mechanical mechanical
A) Lens Shift Vertical +/-60%
A) Lens Shift Horizontal +/-23%
A) Projection distance Wide to End 2,85 m to 6m
A) Projection distance Tele to End 4,56m to 9,6m
A) Screen Size in inch diagonal 60 inch to 200 inch
Lens Aperture Off / LOW / HIGH
Focus/Zoom Adjustment on internal Test Patterns Да
Picture Mode Presets Natural / Cinema / Dynamic / User 1 / User 2
Color Temperature High / Normal / Low / User
Gamma adjust 2,2 Std. 1,8 / 2,0 / 2,1 / 2,2 / 2,3 / 2,4 / 2,6
E-Shift Control OFF/ON
HDR Compatible YES HDR with EOTF
HDR Gamma Hybrid LOG
HDR Picture Mode HLR
Color Management 3D Color Management
Start up Logo Да
Internal Test Patterns Да
Standby Timer Да
ECO Mode ON/OFF
Projector System Status Screen Да
Local Projector Control Buttons Да
Menu Position select Да
Black/Blue Screen select (in case of no Input source) Да
Input Signal Capability Special Notes: The Projector supports Auto Search for input devices
Входящие сигналы с ПК max. 1920 x 1200/60Hz
HDMI Input Signal max. 3840 x 2160
Input Level Adjustment HDMI 0-255 / Limited HDMI 16-235
Input Terminals: RGB Да, D-SUB 15 PIN; Входной разъем HDMI Да, 2 x (HDCP2.2 x 1x,HDCP 1.4 x1); USB Type A for service only
Output Terminals: Trigger Terminal Да, 1 x (mini jack, DC12V/100mA); RS-232C Terminal Да, 9 Pin D-Sub
Control Terminals: RS-232C Terminal Да, 1 x System D-sub 9-pin; IR Remote Receivers 2 Front/Back
Noise Level (0-26 degree) 29dB/33dB (ECO/Normal)
Требования к напряжению Сеть переменного тока напряжением 110-240 В частотой 50/60 Гц
Энергопотребление 370 Watts
Power Standby 0,5 Watt
Рабочая температура в градусах цельсия от 0C до 40C
Рабочая влажность от 10% до 90%
Installation Height 1500m-3000m at 0 degree to 30 degrees
Installation Angle 0
Размеры Ш х В х Г W 333 x H 135 x D 332 mm
Вес 4,8кг
Цвет: черный, белый

5636

Характеристики

Гарантія
12 міс. офіційна від виробника
Колір
White
Колір
Black

Спеціальні артикули

Data sheet content

Колір

Колір
White , Black

Гарантія

Гарантія
12 міс. офіційна від виробника

Тут немає поки інформації.

Коментарі (0)

JVC LX-UH1

JVC LX-UH1
Кількість
Ціна:
113 100,00 ₴
Ітого:
Про покупця